Nu har jag lite tid över...

...att skriva lite i min blogg. Toni ser på fotboll och jag väntar på att Pussycat Dolls avsnitt ll ska ladda ner färdigt.
Ett ypperligt tillfälle alltså!

Har varit full rulle hela dagen, men imorgon är jag ledig och ska ta det lugnt med gubben. I allafall halva dagen för han börjar jobba 13.30.

Praktiken har gått ganska bra idag, dock lite hög ljudnivå, så jag var ganska trött i huvudet när jag kom hem. Har i allafall satt mej i respekt hos ungarna, haha. Go Naughtyspot!

Fullspäckat schema som vanligt inför helgen:

  • Mors Dag (Baka & Äta tårta, köpa present, fira Mamma)
  • Piraterna på bio på fredag (Första biobesöket sen 2003)
  • Stalltjänst (lör + sön)
  • Se gubben spela fotboll och förhoppningsvis göra mål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0