Två fina flugor i en perfekt smäll.

Spenderar mån + tis i Luleå hos storsyrran. Började dagen med lunch från Dagobert och sen bar det av till Lulsundet och badstranden med vovvarna, en dag som denna får man inte vara inne. Var förvånansvärt varmt i vattnet, har dock inte badat (men vadat, haha), sen solade vi och tog det lugnt. Hade köpt med mej en LOKA, men glömt öppnaren, så det blev lite problem. Vi plockade fram vildmarksmänniskan i oss och efter ca 30 min var flaskan öppen med lite hjälp en sten och en metallpinne. Är man törstig så är man.

Efter en stund upptäckte jag att jag hade 2 missade samtal från Frida och ett meddelande som löd "RING MEJ NU!". Jag blev orolig och trodde ngt hade hänt och när jag ringde upp fick jag den glädjande nyheten att Justin inte anländer till Sthlm ensam, han tar även med sej sin vapendragare Timbaland! Wiihoo! Kan det bli mer perfekt?
Nu fattas bara Nelly Furtado och att en viss Pharrell dyker upp och sjunger duett med Justin till "Senorita".
Hoppas bara att SAS inte går i strejk igen och äventyrar våran resa ner, det är så nära nu..

Det bästa Minna och Camilla gjort i sitt liv är nog att flytta närmare mej och Frida. Kan det bli bättre?

Jepp, det kan det nog; om resten flyttar också, haha.




Kommentarer
Postat av: minna

vad roligt ni kommer få på justin & timbaland!
och bra är det när jag & cäm bor närmare er, =)

2007-06-05 @ 09:41:03
URL: http://minnaeleonora.blogg.se
Postat av: Frida

Hahaha, har du "vadat", det lät roligt men en bedrift, det är inte många som "vadat" ännu ens. Ja, Sthlm kommer bli perfekt och det är super att Cäm och Knort flyttat närmare. Du måste joina oss på kvällsprommis snart.

2007-06-05 @ 10:03:39
URL: http://friedas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0