Kan ngn spola tillbaka tiden lite?

Snart sommarlov el. jag ska ju jobba så det blir bara lite sommarlov. Vid den här tiden förra året var det Student och Bal för oss och jag längtar tillbaka dit. Jag är avundsjuk på alla 88:or som får vara med om det i år!
Vädret är jag dock inte avis på - regn och mulet är ju inte det ultimata "balvädret" direkt, men det kanske vänder till kvällen. Våran bal var så fin och med alla 193 gäster (ca 95 par) slog vi alla rekord, jag vill göra om det!




Samtidigt vill jag inte spola tillbaka tiden alls för om 1 vecka åker vi till Sthlm..

Lyssna & Njut! → http://www.youtube.com/watch?v=FdKQLxhiB2w




Kommentarer
Postat av: Toni

Vår bal var endast fin för att du var en del av den, gumman.

2007-06-13 @ 17:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0