Val av klubb

Ett av målen för i år var att jag och Kakan skulle ta oss ut på tävlingsbanorna i år och för att göra det så behöver man en klubb att tävla för. Jag har klurat lite fram och tillbaka och sett över olika alternativ för att hitta det lämpligaste alternativet. Lokalpatrioten i mig ville välja en förening från Kalix, men på grund av logistiska skäl så valde jag bort det. Nu åker jag ändå hem ganska ofta, men det är betydligt lättare att engagera sig helhjärtat när det ligger inom räckhåll.
 
Det finns en hel rad klubbar att välja mellan i Luleå och till slut föll valet på Bothnia Ryttarsällskap som har dressyren som huvudgren. En lagomt stor klubb med ett trevligt gäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0