Fredag/Helg/Mys

Första hela arbetsveckan avklarad efter alla trasiga storhelgsveckor och det har gått förvånasvärt bra. Hyfsat mycket att göra på jobbet och några övertidstimmar ska avverkas innan nästa onsdag, men det blev bara 6 totalt så då behöver jag inte rycka in under helgen. Däremot ska vi hinna med en massa annat kul i helgen eller vad sägs om ett besök till Cinderella i Piteå för att leta/prova brudklänningar? Jag längtar ihjäl mig, men är samtidigt rädd för att råkas fasta för någon jättedyr klänning som jag inte kan köpa och sen kommer inget annat att duga. Jag har redan kikat runt på deras leverantörers hemsidor och det finns ändå massa fint till vettiga priser.
 
Innan vi drar iväg till Piteå så ska vi såklart fira in fredagen också och det gör i sällskap av Frida, David och lilla Greta som kommer på besök. Det bästa av allt är att de flyttar hit till Luleå den 1 februari och jag är så glad över att äntligen få ha min äldsta bästa vän nära igen. Vi har alltid bott nära varann (till och med så nära som ca 100 - 200 m), men under det sista 6 - 7 åren har vi "flyttat om" varann gång på gång så det känns så kul att vi kommer att bo på samma plats nu.
 
Jag har planer på att göra en marängswisch ikväll och det tror jag ingen tackar nej till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0