2 september 2013

Efter en fullspäckad fredag och lördag med familjetid hos syrran i Stridholm, fölvisning, ridning osv. så blev det en väldigt lugn söndag här hemma för både mig och Toni. Ibland är det bara skönt att pyssla på och göra det man känner för och det är väl det som söndagar är till för.
Kakan fick också en liten vilodag igår. Jag var och släppte ut hästarna på morgonen + fixade alla stallsysslorna och sen fick hon mysa på i hagen resten av dagen. Hon har gått riktigt bra den sista tiden med någon enstaka skrittdag här och var. Jag har kört en hel del konditionsträning med henne ute på en av ängarna vid stallet och det tycker vi båda är riktigt roligt, så jag har försökt att lägga upp veckorna med tre konditionspass, tre banpass (styrka/teknik) och så en lugnare dag med vila eller skritt.
 
Nu har jag även fått besked om att jag fick en plats på Andreas-kursen hemma i Kalix i slutet på september, så det ser jag verkligen framemot! Därefter är det kurs i november och december, men inga datum var klara så då får jag avvakta och se om det finns plats då också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0