Välkommen fredag och helg!

Veckorna går så otroligt fort så man hinner bara blinka till så är det helg igen. Jag och Toni ska ha äkta fredagsmys ikväll och det inkluderar såklart tacos och Idol - det är bara efterrätten som saknas så det måste vi klura på. 

Annars ser planerna för helgen ut på följande sätt:

Sova
Uteritt + dressyr med Kakan
Påbörja höststädningen hemma
Hålla ridlektion för mamma och Laila
Syrran hälsar på lör-sön 

Enda frågetecknet just nu är hur jag ska lösa ridningen då jag fått en rejäl smäll i vänster knä efter att ha blivit omkullputtad av min kära pålle igårkväll. Höll på att leda igång henne runt stallet innan jag skulle sitta upp och så blev hon rädd för något, hoppade till och rammade mig i sidan. Jag föll i backen och ena knäet fick ta hela smällen. Det gick så fort att jag inte hann reagera alls.

Hon brukar heller aldrig hoppa till sådär, utan fnyser mest om något är läskigt. Det gick dock ändå bra att hoppa upp och rida efteråt, men idag känns det lite sämre så nu linkar jag runt med skrubbsår och lindat knä. Lite skador får man alltid räkna med. Hoppas bara att det ger med sig så att jag kan kravla mig upp en liten stund i allafall för träna måste vi!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0