Fyndigt värre!

Klickade precis hem vinterns ridjacka från HM (hör och häpna!). Kilade först in i butiken inne i stan, men där fanns den endast kvar i lila. Jag har letat efter en ny, men inte riktigt hittat det jag ville ha förrän igår när jag satt och bläddrade i deras katalog hemma hos mamma och pappa. Ville ha en kort modell som är lätt, rörlig och lagom varm - precis som denna:
 
Foto: hm.com
 
Det finns såklart liknande modeller i vissa hästbutiker, men ofta till ett högre pris och med en massa extra detaljer, loggor osv. Jag gillar när det är enkelt, klassiskt och stilrent! När det gäller funktionskläder så som jackor, undertröjor eller underställ så hade de vanliga butikerna oftast ett bättre utbud.
 
Passade även på att beställa med lite underkläder när jag är igång, så då slog jag två flugor i en smäll dessutom!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0