Ute på hal is

Önskan efter ett ridhus har aldrig varit så stor som nu. Vart man än vänder sig så ser man bara is och halka; hästägarens värsta tid är nu och jag tror inte att hästarna heller är så glada för den delen.

Min grundtanke var att låta Kakan få en lite lugnare period under hösten, men på grund av underlaget så har den vilotiden blivit lite längre. Ikväll beslutade jag mig dessutom för att ställa in helgens träning i Kalix. Det känns inte som en så bra idé att ge sig iväg med hästtransport i det här hala väglaget, så vi får helt enkelt stanna hemma den här gången (även om det känns trist...)

Så istället får vi mysa på, pyssla och invänta bättre väder! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0