Run Forrest, run!

Då var vi hemma igen efter en snabbvisit i Kalix. Anledningen till besöket stavas nämligen Emric-loppet vilket är ett motionslopp som arrangeras av min förra och Tonis mammas nuvarande arbetsgivare. En riktig kul aktivitet för anställda och deras familjer.

Tidigare år har jag promenerat, men i år pushade Toni på att springa delar av banan och det gick mycket bättre än jag trodde. Jag känner mig faktiskt lite överraskad efter min insats eftersom jag dumt nog slutade springa när jag köpte Kakan. Tydligen så har ridningen gett mer kondition än vad jag (och Toni också för den delen) trott. Sen tycker jag att det är mycket lättare att springa i skogen och tillsammans med någon för då är det lättare att fokusera.

Så nu ska jag bara ladda upp med lite mat innan jag åker till stallet för nästa motionspass på hästryggen! Hoppas bara regnandet lugnar ner sig en aning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0