Åter tillbaka i vardagen

Jag fick en riktig mjukstart på jobbsidan under förra veckan då jag endast jobbade torsdag - fredag och sen var det helg igen. Det gjorde det hela något lättare att kliva upp och komma igång. Vips så var man inne i vardagen med allt vad det innebär!
 
Även om det är otroligt skönt att ha semester, så gillar jag min vardag också. Rutiner är bra helt enkelt! Innan sommaren var jag sjukt less på att laga mat och hade noll inspiration, vilket innebär att våra sedvanliga veckomatlistor var nästintill obefintliga under de månaderna. Tack vare semestern har jag dock fått lite nya ideér vilket resulterade i en matlista på tre veckor, så nu hoppas jag att det håller i sig för det underlättar och sparar tid. Jag gillar ju ändå att laga mat i lagom mängd, men det är ingen hit när man måste komma på en maträtt, stanna och handla ingredienserna efter jobbet och slutligen laga den - medans man är både hungrig och trött. Nä, heja veckomatlistan!
 

Bilden är googlad
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0