Transportproblem

I samband med att jag köpte Kakan så visste jag även att jag kommer att behöva en egen transport så småningom. Jag längtar efter att få komma ut och börja träna samt att kunna åka in till ridhus några dagar per vecka och då fungerar det inte att hyra en.
 
Jag försöker hålla ett öga annonsmarknaden, men utbudet har varit ganska dåligt eller så finns de för långt bort. Enda kraven jag har är att det ska vara en boogie-modell och någorlunda lättmanövererat, så att det underlättar när jag ska lära mig att köra själv och såklart till ett rimligt pris. Jag behöver ingen värstingmodell utan bara en som fungerar till vardags. Rätt som det är så dyker det nog upp något intressant objekt!
 
 
Foto: Värmlandsvagnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0