Söta som få!

Hästarna går ju fortfarande i sommarhagen och i söndagskväll kom ingen av hästarna till hagöppningen när jag ropade, så jag traskade iväg för att hämta in Besse.

De andra stod och betade en bit längre bort, men varken Besse eller Lotus syntes till så jag tog stigen in i skogen och strax därefter hittade jag dem tätt bredvid varandra. Jag blev alldeles varm i hjärtegropen när jag såg dem tillsammans. Lotus är som en snäll storebror för Besse och i Pila har han sin flickvän. Jag är så glad att han får gå i en sådan fin flock i en sådan härlig hage, speciellt när vi vet om hans historia som hackkyckling.


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Ny bloggdesign uppe! :) Cheka in och komentera vad du tycker om den! :)

2011-10-07 @ 21:38:22
URL: http://kindofscofield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0