Seven days a week

Då var det helt plötsligt både september och höst på en och samma gång. Jag har hunnit med två resor till Luleå under veckan när det varit intro för kursen som jag ska läsa. Läraren har gått igenom upplägget och berättat lite om kursens innehåll m.m. och det ska bli så kul och spännande! Det verkar vara en väldigt intressant kurs, så jag hoppas att jag kommer att lära mig en del som jag kommer att ha nytta av.

Annars har veckan rullat på som vanligt med både jobb och stall. Centi och jag har varit ute och luffat i skogen för att upptäcka lite nya vägar. Vi hittade en massa roliga backar, så det blev en hel del klättring.
För Besses del så har hans nya medryttare Josse ridit honom 2 ggr i veckan och jag har coachat lite från backen. Både vi och Besse är så glada att vi hittat henne, för hon är jätteduktig och vi ser att Besse trivs med henne och hennes ridning. Han har så lätt för sig och är en superponny att rida, så jag tror att de kommer att få roligt tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0