3-in-1

Jag har varit på jakt efter ett övergångstäcke till Besse och nu har jag hittat den perfekta lösningen. De flesta täcken som jag kikat på har varit med fleece på insidan och jag är inget stort fan av fleecetygets egenskaper. Det drar bara åt sig en massa spån och kyler om det blir fuktigt.

Jag får 3 st täcken i ett eftersom att man fäster innertäcket i i yttertäcket vid behov, vilket innebär att jag får ett regntäcke utan fyllning, ett övergångstäcke med 100 g fyllning + ett stall/innetäcke med 100 g fyllning som kan användas separat. Vi har ju dock inget stalltäcke på Besse, men det blir bra i kombination med regntäcket:





Rhino Original
Regntäcke



Rambo Duo Liner
100 g



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0