Kakor, kramar & kalas!

För att fatta mig kort om min födelsedag: god smörgåstårta, mumsigt fika, härligt sällskap och fina presenter! Min önskelista bestod till största delen av nyttiga saker så som en brödrost, en elvisp, ett strykjärn och mer därtill. Jag fick både det ena och det andra, men även ett kakfat och en mysig helg på PiteHavsbad som inkluderade bad, shopping och middag. Där var det inte själva presenten som överraskade mig mest, i stället blev jag helt stum över det rim han hade knåpat ihop till presenten. Jag visste att han var duktig på det här med ord och att skriva, men han är en riktig ordkonstnär!

Nuförtiden är dock inte presenterna det viktigaste när man fyller år, utan det är att få äta en massa gott tillsammans med dom man tycker om. Det är nog ett tydligt tecken på att man börjar bli gammal (hemska tanke!). Oj då, jag börjar nog drabbas av lite åldersnoja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0