Kalasfredag!

Det är alltid skönt när fredagen kommer, men idag känns det extra skönt. Jag har inga som helst planer inför helgen, vilket för en gångs skull känns riktigt skönt och därför ska jag bara ta det lugnt, vila och lata mig.
Jag kommer i allafall att starta helgen på bästa möjliga sätt; Camilla och Elli har nämligen bjudit oss på kalas då de har gått och blivit 1 år äldre, vilket innebär tårta och fika - ett vinnande koncept som aldrig slår fel!
Nästa vecka är det min tur och jag har så smått börjat planera vad jag ska baka, vilket oftast brukar betyda en hel del choklad.
Som de allra flesta vet så är Oktober kalasmånaden med stort K!

                                                                                                                                      Foto: Recept.nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0