Högre ålder - högre kvalitet?

Efter dagens avsnitt av Idol vet jag inte om jag ska skratta eller gråta. Jag funderar starkt på att bojkotta hela programmet. Kvaliten på de sökande har inte blivit direkt högre och jag skulle ge mycket för att få en rundtur i Idol-juryns hjärna för att förhoppningsvis få något sorts svar på hur de tänker när de väljer ut de tävlande.

Personerna jag syftar på är Knut och Sam. 30-åriga män (hmm?) i kris har absolut ingenting i progammet att göra!
Att höja åldern på de sökande var inget genidrag direkt, kanske var de rädda att det inte skulle finnas kvar några idoler i vårt avlånga land? Högre ålder är verkligen inte detsamma som högre kvalitet. Nu håller jag i allafall tummarna för Mattias Andreasson, heja heja!

Kommentarer
Postat av: Frida

Wow, håller du också på Andreas. Me too ;-)

2007-09-21 @ 22:35:14
URL: http://friedas.blogg.se
Postat av: M

Håller med. bort med gammelgubbarna =) vi såg den på bio igår. skitbra =)

2007-09-22 @ 19:47:46
URL: http://minnaeleonora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0