Blåbär eller äpple?

Fredagen kom lika fort som vanligt. Veckorna och dagarna går så fort att man knappt hinner blinka. Mamma har lovat att göra ugnsstekt lax och jag har lovat att göra efterrätten. Valet står mellan en Äppel- och kanelpaj eller Blåbärspaj.
Jag får se vilken jag väljer att göra, det blir lika gott vad jag än väljer.

Ikväll ska jag och Toni ta oss an Rocky III. Vi började med ettan för några dagar sen och jag som tidigare inte ens funderat på att se dessa filmer är nu tvungen att se hur det kommer gå för honom i resterande filmer.
Toni är glad att vi äntligen ser någon av "hans" filmer. Han är för söt. ♥




Kommentarer
Postat av: M

rocky är ju bra, men sista filmen var jättedålig :-(

2007-09-14 @ 18:00:45
URL: http://minnaeleonora.blogg.se
Postat av: TP

Sista filmen var bra! Påminner om att M tyckte att The Illusionist var den bästa filmen hon sett :P

2007-09-14 @ 18:38:08
Postat av: M

Men va?! Tyckte ni inte om The Illusionist? Den var skitbra

2007-09-14 @ 20:08:46
URL: http://minnaeleonora.blogg.se
Postat av: Anonym

haha, toni tycker ju om den absolut sämsta filmen jag sett i hela mitt liv!(såg 1/10 av den) happy feet, fy fan! :) Illusionist är king, ni förstog väl den bara inte. fortsätt se på bejbisfilmerna ni :)

2007-09-22 @ 19:52:46
Postat av: M

(karl glömde sajna) WOOOORD! happy feet var ju sämst sämst. Ska ni ut nästa helg??

2007-09-22 @ 19:57:00
URL: http://minnaeleonora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0