Bilbingo.

Den för kvällen inplanerade minigolfturneringen ställdes in till förmån för Bilbingo i Risön efter att vinst-optimistiska Sanna övertygat oss om att komma och spela. Efter lite uppladdning på Rimi med Ramlösa och Ballerinakex (fusk, fusk, fusk!) bar det av mor Risön. Sanna var laddad till max med en "Vi kommer vinna"-inställning och det var ju det vi hoppades på. Så blev dock inte fallet, satsade 170 :- och hoppades på att vinna 20 000 :-, men vi åkte alla hem besvikna och 170 :- fattigare. Bättre lycka nästa gång kanske?

           "Jag har nästan alla Olof nummer nu"
                                           "Åh nej, jag har spelat på fel bricka!"

Påbörjade mitt Dawsons Creek-maraton igår kväll, får passa på medan Toni är hos sin Farmor och Farfar för det lär inte bli ngn fortsättning sen när han är hemma, haha. Fuskade lite igår också, Ben & Jerry ropade på mej ifrån frysen och det var ngt jag inte kunde motstå.
                    image19



Kommentarer
Postat av: Minna

Ibland måste man fuska också, det ska ju va gott att leva ;-)

2007-07-19 @ 23:05:24
Postat av: Frida

Jag kan inte klandra dig, Bennysarna är så fruktansvärt goda :-) FAN att vi inte vann idag, men roligt hade vi! Kram

2007-07-19 @ 23:33:05
URL: http://friedas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0