Valet av vigselring

Senaste dagarna har jag funderat en del kring valet av vigselring, så tidigare idag var jag och Toni in till stan en sväng där vi kilade in på Fritz Olsson för att kolla av utbudet. Ända sedan vi köpte våra förlovningsringar så har jag vetat att det är en alliansring jag vill ha, men det är viktigt att designen och detaljerna passar till min förlovningsring.
 
Provade några idag och fastande för denna från Schalins serie "Passion", men i vitt guld. Jag är dock inte riktigt nöjd med hjälpen vi fick idag och har frågat min "ringrådgivare" Frida om hjälp, så hon har lovat att komma med. Det känns tryggt då hon har koll på allt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Toni

Haha, Frida = Frodo

2014-01-12 @ 11:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0