Summering 2013

"Återkomsten" till Luleå. Årets bästa beslut!
Rekordtidigt bad under årets värmebölja - 31 maj 2013.
Fast anställning
Anna och Stefans bröllop
Andreas-träningarna i Kalix
"Knäkraschen"
Bokningen av biljetter till Justin Timberlake i maj 2014
Många lärorika timmar i sadeln
Flytten till huset
Planeringen av bröllopet
Avskedet från Bessman
Blivit moster till lille Edvin

Jag kan inte annat än känns mig nöjd med det gångna året. Det känns som att 2013 har varit ett lika händelserikt år som 2012 och på pappret ser det kommande året ut att bli lika innehållsrikt. Det är lite nervpirrande att inte veta vad som väntar, men allt blir vad man gör det till. Med en ödmjuk inställning till livet, lite skinn på näsan och tillit till sin magkänsla så tror jag att man är hyfsat rustad för alla de situationer som bjuds på.
 
Nyårslöften kan vara kul, men jag (som många andra med mig) tycker inte att man behöver ett nytt år och ett nytt datum för förändring. Varje dag är en möjlighet till att vara en bättre version av dig själv än du var igår. Låter kanske en aningens klyschigt, men ibland behövs även klyschorna!
 
Med det sagt så välkomnar jag 2014 och hoppas att jag när jag skriver detta nästa år har utvecklats ytterligare och lärt mig än mer än året innan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0