Myslördag!

Först och främst har jag spenderat hela dagen med min bättre hälft och det har varit riktigt mysigt och välbehövligt. Under vardagarna hinner man bara träffas en stund på kvällstid innan det är dags att sova, så då får man ta tillvara på helgerna istället.
 
Strax innan lunch styrde vi mot Piteå för att hälsa på syrran med familj och det inkluderar ju såklart lilla Edwin. Han växer så det knakar så det är bara att vara på plats så mycket man kan, så man hinner med i hans utveckling. Han och jag hade en riktigt myspysstund när han sov i min famn och då blir det extra varmt i mosterhjärtat.
 
Förutom mys har vi även hunnit trycka i oss hemgjorda hamburgare med Tonis goda baconaioli och en icke kladdig kladdkaka till efterrätt, men den var god ändå.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0