Sensommarmys

Sommaren dröjer sig verkligen kvar med de senaste veckornas soliga och varma väder. Det är helt sjukt att det är +21° c den 9 september! Kan det vara det som kallas för indiansommar kanske?
 
I lördags begav vi oss ut på stan för att besöka matmarknaden och shoppa lite höstkläder och det var fler än vi som bestämt sig för att göra samma sak, för det kryllade av människor. Matmarknaden var en riktig succé och jag hade spanat in det franska bageritältet, men efter att ha sett alla köer så beslutade vi oss tråkigt nog att stå över. Jag hoppas att matmarknaden blir en återkommande händelse för då ska jag vara redo att köa så att jag är hungrig lagom till när jag kommer fram, haha.
 
Sen har jag även hunnit med att ha stalljour, baka en ä c k l i g t salt äppelpaj, boosta bröllopsinspiration, svära över folk som inte kan läsa och parkerar på våran förhyrda parkering, fika och surr med Ankica & co, konditionsträning med min kaksmula till häst, söndagsmiddag med Tonis föräldrar och hundpromenad med Remi.
 
Sömnbrist när måndagen kommer? Oh ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0