Ja må man leva!

Det har varit fullt hus hela helgen. Jag passerade nämligen 26-strecket i veckan och det innebär såklart att samla alla till kalas med fika och tårta. 

Våran lägenhet är dock inte optimal vad gäller utrymme, men köksbordet fick flytta in i vardagsrummet för en stund och vips så var det problemet löst! 
Jag stortrivs när alla är här, även om det innebär lite trängsel och extra disk. 

Själva födelsedagen inföll ju mitt i veckan på en alldeles tråkig vardag, men Toni såg till att göra den "icke-tråkig" med middag, nystädat hem, present och tårta så det kunde verkligen inte ha blivit bättre. Jag är lyckligt lottad som har han!

Bjuder på lite bilder:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0