Stilla värld

Flytten av Kakan gick galant. Hon kände igen sig på en gång och gjorde sig hemmastadd direkt. Jag gissar att hon jag saknat sina "tjejkompisar" för de hade mycket att samtala om över staketet och var värre goa med varann. Jag gissar att hon blir ännu mer nöjd när hon får flytta över till deras hage och då blir de en riktig stoflock.

På morgonen tog jag en långpromenad i skogen och snön låg helt orörd efter gårdagens snöstorm. Man kunde dock se en massa spår efter flera djur som varit morgonpigga. Jag har dock alldeles för livlig fantasi och började fantisera om nyvakna björnar när jag såg stora spår som sedan visade sig vara några älgar som varit i farten.

Som det ser ut nu så kör vi igång träningen v. 12. Även om vi kommer ta det lugnt och stegvis, så kommer det bli riktigt roligt. Det är alltid intressant att testa en ny tränare så jag hoppas att kemin stämmer!


Kommentarer
Postat av: Janita

Hon har väll saknat sina kafferep och syjuntor istället har hon fått lyssna på Besses eviga tjat om V65 och de stigande höpriserna :)
Visst målade jag upp en ganska rolig bild nu? :D

2013-03-04 @ 12:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0