Arbetskamrater

Att ha ett arbete som man trivs med är viktigt, men det är minst lika viktigt att ha bra arbetskompisar också. Mina "gamla" arbetskompisar i Kalix är nog de härligaste gänget som jag arbetat med och jag saknar dem verkligen.
Det verkar dock som att jag haft turen att ha hamnat i ett härligt gäng igen! Jag gillar naturliga människor som inte försöker vara något de inte är och de här människorna är verkligen så. Vi är några stycken som hittat varandra och det är en lättsam stämning med mycket skratt och diskussioner samt väldigt högt i tak!

Idag avslutade vi arbetsdagen med middag och fika på Friends by B.O. där vi surrat och ätit en otroligt god Sacher-tårta. Tårtbiten var så stor att till och med jag fick lämna en bit, så då kan man verkligen säga att den var rejäl då jag sällan tackar nej till fika. Jag tror att jag måste lägga mig i vågrätt läge en stund innan det är dags att åka till stallet för kvällens ridlektion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0