Sköna fredag

Just idag känns det extra skönt med fredag. Det har varit en fullspäckad vecka med utbildning och min hjärna är minst sagt fullproppad med massa information och nya intryck. Det är riktigt kul och jag ser fram emot nästa vecka då vi ska få sitta bredvid de erfarna handläggarna för att se flödet och hur allt fungerar rent praktiskt.

Vi har något kortare dagar under utbildningstiden med hänsyn till all ny kunskap som ska läras in, så idag har jag slutat kl 15 vilket kändes oerhört lyxigt! Promenerade hem i det vackra vädret (sol -2° c) och kilade förbi mataffären för att inhandla ingredienser till kvällens middag. Resterande tid av kvällen ska jag inta soffläge tillsammans med Toni för att forsätta plöja igenom säsong två av "Sopranos".

Helgens planer består av följande: Melodifestivalen, stallet och semmelbak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0