Seven Names. Seven Strangers. One Secret.


(www.moviezine.se)

Det blev lite ändrade planer gällande mitt och Tonis filmtittande igårkväll. Slumdog Millionaire bytes ut mot Seven Pounds med Will Smith i huvudrollen. Redan några minuter in i filmen kunde man känna att det skulle bli bra, vilket det sedan också blev. En film som berörde, vilket visade sig tydligt i och med att jag lipande mig igenom filmen. Hade jag sett den ensam hade jag antagligen storbölat, säkert högt och ljudligt dessutom.

En äkta snyftare helt enkelt - men en riktigt bra äkta snyftare!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, det ser riktigt illa ut! Nu jävlar måste vi rösta!!!

2009-03-12 @ 13:11:12
URL: http://friedas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0