En klapp på axeln!

Om jag får ge mig själv lite beröm och en klapp på axeln, så vill jag säga att jag har blivit riktigt duktig på att fläta inbakade flätor på mig själv. Inget stort och inget avancerat, men lite stolt känner jag mig i allafall! Jag har tyvärr inget bildbevis på mina nya färdigheter, så ni får nöja er med mitt ord.

Att fläta inbakade flätor var från början något jag bara kunde göra på hästar, men nu klarar jag även av att göra det på mitt eget huvud. Från början gick det ju lite si och så, men skam den som ger sig för efter lite träning (och tips från Frida) så har de nu äntligen börjat se skapligt ut. Träning ger färdighet var det ju någon klok människa som sa någon gång och det stämmer!



Kommentarer
Postat av: Toni

Du är ruskigt fin med din inbakade fläta ;)

2008-08-15 @ 22:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0