Söndag!

Känslan av en lugn söndag har infunnit sej. Toni ligger här bredvid mej och kikar på hockey (Sverige-Finland). Under tiden får jag sysselsätta mej med annat (läs: sitta framför datorn) då denna sport inte intresserar mej nämnvärt.

Annars har det varit en bra helg med filmtittande, Alfapet och en massa gott! Inofficiellt började helgen på torsdag då jag spenderade kvällen hemma hos Frida på Åkergatan tillsammans med Camilla och Emelie ätandes på bit Frödinge Kladdkaka. Receptet till den skulle jag gärna vilja komma över, mums!

Då det var Tonis tur att välja film så föll valet denna gång på "South Park - bigger, longer and uncut". Ingen film som jag annars skulle se, men vad gör man inte för ens pojkvän? Han såg ju faktiskt "27 dresses" med mej förra helgen, så det jämnar ju ut sej i slutändan.

Kommentarer
Postat av: Frida

Pudding :-)

2008-04-20 @ 15:08:41
URL: http://friedas.blogg.se
Postat av: Anonym

Det receptet skulle jag oxo vilja ha, slår allt fika ;D

2008-04-20 @ 20:47:07
Postat av: Minna

Oj det var fr mig :)

2008-04-21 @ 11:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0