1 h plus.

Trots att det är några dagar sen vi gick över till sommartid och ställde fram klockan 1 timme så har jag ännu inte vant mej. Min kropp och min hjärna skriker efter sömn och trots att jag normalt är en ganska morgonpigg person, så har jag de senaste morgnarna legat kvar extra länge i min varma säng. Bara vetskapen om att man gått över till sommartid borde ju göra en piggare, eller?

Detta har resulterat i att jag somnat framför TV:n på eftermiddagarna vilket lett till att jag inte kunnat somna på kvällen. Tidigare år har jag inte märkt av omställningen särsklit mycket, men man kanske börjar bli gammal?

Dock tror jag att vädret också påverkat rejält då det den senaste veckan har varit allt annat än bra. Dimma och regn gör en inte särskilt pigg. Dock ser det ut att bli bättre då solen nu börjat lysa!


image126

Kommentarer
Postat av: Frida

Thank you, i know ;-) Punchline nummer ett..

2008-04-04 @ 17:53:22
URL: http://friedas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0