Pippi & Krumelurer

Pippi plockar fram tre krumelurpiller och om man äter dem i mörker och säger "Fina lilla krumelur, jag vill inte bliva stur", ja, då blir man aldrig stor.

Så blir det, de tre kommer aldrig att växa upp och Pippi får nöja sig med att bli en blott 10-årig sjörövare. De tre kan fortsätta bygga snöhus, klättra i Pippis ek där det växer sockerdricka, vara sakletare, rida omkring på hästen och Pippi kan fortsätta berätta historier från de sju haven.


Tycker inte om det som sker nu med alla förändringar, splittringar etc. De jag tycker om vill jag ha nära mej. Jag vill inte heller bli stor..



Damien Rice - 9 crimes
Ciara feat. 50 cent - Cant leave em' alone
Justin Timberlake feat. 50 cent - Ayo technology
Shaggy feat. Will.I.Am - Shut up and dance


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag vill inte heller bli stor. Hatar det här!

2007-08-17 @ 11:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0