Lite ordning och reda

Nu är nästan alla kartonger uppackade efter flytten. Lite smått och gott finns kvar, men de mesta har hittat sin plats. Jag trodde att vi hade det mesta, men man upptäcker alltid att det finns saker man behöver när man flyttar. Hallen i våran nya lägenhet är nästan 3 ggr så stor som den förra, vilket innebär att det saknas lite möbler och tillbehör för att den ska kännas komplett.
 
I början hade jag stark separationsångest över att skiljas från våran älskade trea på Skurholmen, men nu har jag kommit över det och trivs riktigt bra i vår nya lägenhet. Det känns riktigt bra att vara tillbaka här i Luleå och jag har inte tvivlat en sekund på att det var rätt beslut. Det är här vi hör hemma nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0