Nu har vi semester!

Semestern har verkligen börjat på bästa sätt med ett riktigt kanonväder och heta sommardagar. Jag har redan hunnit avverka ett strandbesök, fika på Hägnan och utflykt med hela familjen. Sen i söndags är vi på plats i Kalix och det inkluderar även även katt och häst. Kakan är installerad ute på min gamla hemmaklubb och hon tar som vanligt allting med ro. Joggade igenom henne i ett svalt ridhus på söndagkväll och igår var vi ut i skogen där vi avslutade med galopp på en sto grön äng, vilket resluterade i ett stycke lycklig häst och ryttare!
 
Jag försöker passa på att rida ut en hel del eftersom det finns så otroligt fina ridvägar där, men jag varvar med lite dressyrjobb på banan så att vi är redo inför helgens kurs. Det ska blir riktigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0