Kalashelg

 
 
 
Många är de gånger då jag önskar att vi alla bodde på samma ställe. Vi har så kul ihop och fredagen var definitivt inget undantag. Ibland önskar jag att det gick att frysa tiden så att de aldrig åkte hem. Det så otroligt viktigt att ta vara på tiden tillsammans, speciellt när man inte träffas så ofta. 
 
Maten var kvällens enda missnöje. Trots kompensationen så känner jag inget större sug att gå dit för att äta igen. Så tummen ner för maten på BBB.
 
Såklart så drabbades jag och Frida av lite Danny-feber och då är ju allt precis som det ska! Han levererade på scenen och avslutade med att göra en stage-dive rakt ner bland publiken och det överraskade både oss och kidsen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0