Min lilla pålle ♥

Det är ett privilegium att få äga och framförallt rida en sådan härlig häst som Kakan. Hon har så mycket att ge och dela med sig och är verkligen en sann läromästare. Sen skadar det ju inte att hon rör sig otroligt trevligt med plus för traven.
 
Jag red ett roligt och givande pass på morgonen med fokus på avslappning och mjukhet. Hon var så fin och frustade x antal gånger. Vädret var perfekt med sol och några ynka minusgrader, vilket lockade fram ett flertal skotermänniskor, men det var inget som bekom Kakan. Vår främsta mål i dagsläget (...och hela tiden för den delen) är att bygga, stärka och förebygga och jag hoppas att det kommer att ge resultat. Den 30 januari har vi fått tid för återkontroll hos veterinären och jag hoppas att det kommer gå bra!
 
Mamma gjorde ett tappert försök att filma oss när jag red, men hon stod tyvärr för långt bort för att man ska kunna se något så vi får göra ett nytt försök en annan dag och då med min kamera i stället. Tills dess kan jag i allafall bjuda på två filmklipp som är filmat hos hennes förra ägare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0