En vecka hit, en vecka dit...

Veckorna bara rusar förbi och nu har vi passerat påsken och är snart inne i mitten på april. Inför årets påskhelg hade vi bestämt oss för att inte planera för mycket, utan vara spontana och ta det som det kommer - vilket vi också gjorde. Vi hann bl a med att åka ut till Jopikgården som ligger ute i Luleå Skärgård och dit tar man sig via en av de upplogade isvägarrna. Jag har fotat en del, så bilderna dyker upp när jag får tummen ur och för över dem till datorn!
 
Sen har jag även hunnit avverka ett besök till IKEA, haft besök av storayster Marie och hennes sambo Dan och firat storasysters Ann-Sofies 30-årsdag. Full rulle alltså!
 
 
Hilda, Maja och jag under 30-årsfirandet i Stridholm
6 april 2013
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0