One, two, three weeks...

Veckorna bara rusar iväg och jag hinner bara tänka "äntligen fredag" så är det en ny fredag igen. som vanligt har vi en hel del att göra på jobbet, men nu har vi gjort en del omstruktureringar och byggt upp små team och då trivs jag som fisken i vattnet. Det är kul att jobba ihop sig och planera arbetet med sina kollegor.
 
På tal om planeringen så har jag redan börjat leta recept inför min kommande födelsedag. Än är det ju ett tag kvar, men fortsätter dagarna att gå såhär fort så är vi där på nolltid. Första bakverket på min lista är "Crispy cupcakes" d.v.s. kladdkakemuffins med smälta mini-marshmallows toppade med chokladcrisp. Hur gott låter inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0