KakanBrakan

Ingen dag är det andra lik när man är hästägare till ett sto. Under gårdagens tömkörningspass var det "high chaparall" och Kakan gick igenom hela sitt register när det gäller luftkonster och akrobatik. Vinden blåste ganska kraftigt och det var mycket stök och bök runt i kring ridbanan, så jag tror att det bidrog ganska mycket till hennes sinnesstämning. Annars har hon skött sig bra, så det är förlåtligt. Allt är ju fortfarande nytt för henne, så man får inte ha allt för höga krav i början. Sen är de ju levande djur och inga maskiner, så lite känslor måste få komma fram.
 
Det var nog skönt att få släppa på lite spänningar, för idag har hon jobbat på utan konstigheter och varit riktigt duktig. Stadig, fin och väldigt motiverad! Försökte fota henne i stallet efteråt, men fick bara en massa närbilder på en nyfiken mule. Återkommer med lite nya bilder när jag lyckas!

Kommentarer
Postat av: Toni

Det här börjar likna en MAMMABLOGG!

2012-09-22 @ 10:53:15
Postat av: Linnéa

Håll tyst din lilla retsticka! Jag analyserar i allafall inte hur många gånger hon bajsat och vad hon har ätit osv....så knip igen eller sluta läs ;-)

2012-09-22 @ 17:49:26
URL: http://linko.blogg.se/
Postat av: Dotti

Hahahaha... "Dagens sjalhäst" ;)

Svar: Hahaha, den var bra. Det kanske är något som jag borde börja med? ;-)
Linnéa

2012-09-24 @ 07:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0