Rivstart!

Vilken start jag fick på den här måndagen. Jag är aldrig och sällan irriterad på morgonen, men idag har svordomarna haglat. Orsaken stavas iPhones senaste programuppdatering.

Min telefon låste kraschade totalt, vilket innebar att jag var tvungen att återställa hela telefonen till ursprungsläge.

Under ett fåtal timmar trodde jag att allt var förlorat, men gudskelov hade iTunes sparat en säkerhetsskopia av min telefon från den 18 september så det mesta klarade sig. Allt däremellan är dock borta, men efter det här så kommer jag i allafall säkerhetskopiera betydligt oftare än vad jag gjort innan.

Dagen har dock inte varit "all-bad" hela tiden och har även innefattat besök av duktiga farbror hovslagare och en 5 h arbetsdag.

Nästa projekt på kvällens agenda bli att baka bröd och därefter krypa upp i soffan framför nya favoritserien "Homeland"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0