En hint kanske?

Det känns som att det är dags att låta cykeln gå på vintervila nu. Förra veckan höll jag på att halka iväg i en kurva och på morgon hade växlarna frusit, vilket innebar att jag fick cykla hela vägen till jobbet på ettans växel. Jag vägrade vända om och ta bussen, men det såg säkert ganska kul ut när jag trampade järnet - utan att det gick fortare.
 
Sen kom slutligen snön som pricken över i:et, så det börjar väl vara dags att övergå till bussarna i stället. Jag gillar ju dock att cykla - enkelt och bra plus att man slipper passa några tider. Fast nu utlovar väderrapporterna lite varmare väder igen, så då får den nog hänga med en stund till!
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, det är det verkligen :) Hon försökte ställa sig mot en pall som vickade över henne & träffade henne under ögat. Blev blått på 2 sekunder :(

2012-10-16 @ 20:04:45
URL: http://Friedas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0