Vårkväll i skogen

Det blev en riktig mystur i skogen ikväll och vi var ute totalt 1 h i sällskap av stallkompisen E.B. och hans matte Linda. Hästarna var lika nöjda som oss med att få komma ut och strosa och vi tog nog alla omvägar som vi kunde hitta, bara för att det var skönt att vara ute.

Jag har verkligen fastnat för Balance och nu märks det att hon börjar känna igen mig också. Till en början var hon lite fundersam på vem jag var, men nu har hon börjat bli riktigt personlig och gosig. Hennes matte har kommit hem idag, så till veckan har jag hand om henne onsdag och lördag, så det kommer kännas lite konstigt att inte åka ut varje dag som jag gjort nu i veckan för man vänjer sig fort vid att vara ute i stallet varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0