17 maj 2012

Nu har jag avklarat dagens övertidstimmar. Jag fick "offra" Kristihimmelfärds-ledigheten, men det vart det värt när det vankas kvalificerad övertid och dessutom på en dag som jag ändå skulle ha jobbat om det hade varit en vanlig vecka. Timmarna har gått riktigt fort och mycket tack vare mina roliga arbetskollegor som förgyller arbetsdagen med en massa skratt och tokigheter. Vi är en grupp på fem personer som verkligen hittat varandra och vi har riktigt kul ihop! Dagen till ära hade vi även laddat upp med knytkalas som resulterade i en fikabuffé och det tackar jag definitivt inte nej till.

I övrigt är jag "hästvakt" hela veckan eftersom Balance's ägare har åkt utomlands och då ansvarar jag för Balance och hennes 3-årige son Balzac (Rambo-Master). Det har varit riktigt mysigt, även om det inte blivit så mycket ridning utan mest promenader och lite longering, eftersom Balance fått ett litet skavsår från sadelgjorden som måste få läka ut ordentligt.

Annars befinner jag mig i stadiet "det-här-känns-nästan-som-att-vara-gräsänka" eftersom Toni köpt Diablo III och nöter det till sent på kvällen/natten. Tacka vet jag Super Mario och Donkey Kong!

Kommentarer
Postat av: Dotti

Ja, tacka vet jag Donkey Kong och Super Mario! =)

2012-05-18 @ 07:33:42
Postat av: Sanna

Jag vet hur du känner, Fredrik har också köpt de

2012-05-18 @ 21:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0