Storsand 28 juli 2012

 

Äntligen fick vi lite sommar! Jag hade gett upp hoppet om att få känna på någon form av sol och värme under denna sommaren, så därför välkomnade jag gårdagens härliga väder med öppna armar. Luleås badstränder är ett relativt outforskat område för mig, men en arbetskamrat tipsade mig om Storsand ute på Storheden så det var dit jag begav mig tillsammans med Tonis syster och hennes två flickor.

 

Stranden var långgrund och fin med klart vatten - barnvänligt och precis som jag vill ha det! Hatar att bada där man inte ser sandbottnen för att vattnet är grumligt så att man får vara rädd för att trampa på läskiga saker. Temperaturen i vattnet var badvänlig, så jag kunde lätt klara av årets första dopp och lite till!

 

Det var en riktigt kul dag och Storsand kommer jag defintivt att besöka flera gånger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0