Över stock och sten!

Träningsvärken i låren påminner om torsdagskvällens aktivitet. Jag har varit lite lat när det gäller löpningen de senaste veckorna, men nu ska jag försöka komma igång igen. Jag har ju haft en ganska kravlös inställning och sprungit när jag känt för det, vilket har fungerat bra än så länge.

Toni har köpt nya skor, så han följde med som sällskap och det är alltid bra med lite "draghjälp" så att man pressar sig själv lite mer. Kroppen orkar oftast mer än vad knoppen anser och Toni är lite hårdare med mig än vad jag själv är. Vi avslutade rundan uppe på Skurholmsberget, därav träningsvärken i framsidan av låren.

Nästa pass blir till veckan, tror att det kan vara skönt att komma ut och röra på sig ordentligt efter att ha avverkat de första arbetsdagarna efter semestern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0