Belieber!

Jag har smygit med det ett tag och inte riktigt velat acceptera det själv, men hur mycket det än tar emot att erkänna det så har jag blivit en Belieber! Jag kan inte förstå hur man kan ta sig från hatobjekt till något jag gillar, fast det krävdes dock att han skulle växa upp en aning, komma i målbrottet och fylla 18 år.

Jag lär väl dock aldrig bli ett hysteriskt fan som kedjar fast sig i stängslet utanför en konsert (för Justin Timberlake eller Danny kanske...), men inte för Justin Bieber - dock får jag erkänna att jag gillar flera av hans låtar på hans senaste album och så är det!


Kommentarer
Postat av: Toni

Nu skäms jag...

2012-07-26 @ 21:54:05
Postat av: Camilla

Jag kommer också ut ur garderoben nu och erkänner att jag också blivit en beliber!

2012-07-27 @ 11:25:28
Postat av: Linnéa

Heja Camilla!

2012-07-27 @ 14:58:15
URL: http://linko.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahahaha! Skönt att du är "ute", måste kännas som att en sten lättar från dina axlar. Du får säga till Toni att 720 miljoner inte kan ha fel (eller hur många visningar det nu var)

2012-07-30 @ 08:20:33
Postat av: Frida

Var från mig 😃

2012-07-30 @ 08:21:12
URL: http://friedas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0