Balance



Rozlan och Balance

Större delen av semestern spenderades i Kalix, vilket innebar att jag inte red Balance under de veckorna så det var kul att få åka ut till henne i onsdags igen. Även de går på bete och har det skönt, men vi har ändå varit ute i skogen och skrittat båda dagarna som jag haft henne den här veckan.

Det är så mysigt att bara skritta ut i skogen ibland och än bättre är det när man inte jagas av blodtörstiga mygg. Det blåste lite lagom igårkväll och då var det riktigt skönt eftersom vinden gjorde att de små odågorna höll sig på behörigt avstånd. Balance är verkligen en speciell dam och hon blir bara mer och mer personlig.

Drömmen om en egen häst finns såklart, men tills dess att jag kan förverkliga den så är jag glad att jag har henne då hon ger otroligt mycket tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Toni

Är det jag som har fotat? :)

2012-07-23 @ 10:32:59
Postat av: Linnéa

Jepp, det är du som är fotografen :-)

2012-07-23 @ 19:27:13
URL: http://linko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0