Frostiga mular & snötyngda träd

Det blev några timmar i stallet idag tillsammans med Aladdin. Vädret var underbart med strålande sol och några minusgrader. Jag älskar att vara ute sådana här fina vinterdagar och det blir ju inte sämre när man får sitta på hästryggen.

Skrittade igång efter skogsvägen som går från stallet och stötte på en kvinna som också var ute och red med sin häst. Så istället för att vända hemåt fick jag sällskapa med henne vilket ledde till en lite längre tur. Som vanligt var det trevligt med sällskap och Aladdin skötte kanon!

Avslutade sedan med lite galopparbete på banan och efter lite struttande kom han igång riktigt fint med bakbenen.

Innan jag åkte hem kikade jag på när Veronica (Aladdins ägare) red sin andra pålle Star Bright, så när jag åkte hemåt igen hade jag spenderat ca 3,5 h i stallet så det är bara att konstatera att tiden går fort när man har roligt.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0