Det här med matlagning...

Just nu är jag inne i en period då jag vill testa nya recept inom matlagningen. Jag är less på våra vanliga recept, så nu har jag bestämt mig för att börja introducera lite nya maträtter när det kommer till vardagsmaten. Kikade igenom våra kokböcker igår (vilket faktiskt inte är så många, har fler bakböcker...) för lite inspiration.

Kvällens middag fick bli en italiensk vegetarisk pasta som jag tidigare testat hos min syster, men aldrig lagat själv och den är så god! Så nu vet jag hur jag gör den och den kommer definitivt att bli en återkommande rätt på vårat middagsbord. Nästa recept på test-listan är Lax i thaikryddad sås, tror att det kan bli riktigt gott!


Kommentarer
Postat av: Dotti

Gut gut, visst är det gott!?! =)

2012-01-13 @ 12:19:47
Postat av: Linnea

Jaaa, very guuut :-)

2012-01-13 @ 23:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0